panfumaggan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maggan5 - 19 augusti 2011 10:02

hej tjejer och killar!  Ingen läser denna blogg och jag slutar blogga... Ja skriver typ aldrig men de kanske kommer ett nytt in lägg...   Menmen.... De va de..




Varit kul dom första dagarna... men nu? Sees i Panfu...

Av Maggan5 - 17 augusti 2011 17:14

ASSO är de ens nån som läser min blogg? Komentera annars slutar ja blogga ;) :( bye! Maggan

Av Maggan5 - 16 augusti 2011 15:09

  Hihii!! Ja vet inte om de funkar att ladda upp en bild?   Men ja försökte ju och de är de viktigste ;D Haha Och vet ni!!! NIKOLE HAR BÖRJAT IGEN!! ÅÅÅÅ VAD GLAD JA BLEV    Det tycker jag och penny är bra!!


See Yaah Later Sötizzaar!! ;) Men här kommer en till hillywood film    


Det finns månge fler, om du söker på Hillywood show på youtube så kommer de upp jätta många roliga klipp fråm olika filmer eller serier   


Av Maggan5 - 14 augusti 2011 10:01

Heehehe!! Vissr e den bra? ;)) Älskar deen!! Hehe-..

Av Maggan5 - 14 augusti 2011 09:11

Ja, nu kommer den: DEN ROSA BOLLYN!!!!   


Den här historien handlar om när jag var liten och ville ha en bolly helst av allt i hela världen...



ja bodde nära djuraffären så jag gick dit varje dag. Men en dag (trodde ja att de var en vanlig dag) så var de något fel? Ja visste inte vad men: det var en varm o solig dag, en perfekt dag för att gå till djuraffären och hälsa på alla Bollysar. Fast ja hade en favorit och den hette (jag hade döpt den...) Zoe, den rosa bollyn. Det var henne jag ville ha helst i heela världen. Men mamma sa att vi inte hade råd och att ja fick vänta tills min födelsedag... men som sagt skulle inte de här bli en vanlig dag.... Ja frågade tanten i kassan och han sa att Zoe var borta!! Men alla bollysarna såg så hungriga ut så ja gick och matade dom, och då såg jag det! Zoe låg på golvet heelt orörliig.... Ånej! tänkte jag ja kunde inte fatta att Zoe var död! och då kom de, tårarna kom o fortsatte ett LÅÅNGT Tag... men då kom den blåa bollyn Jerkoo och la sig i mitt knä. Han kände nog att nogåt var fel och de kända jag också. Jag log lite men när jag tittade på Zoe så kom tårarna igen... Vad hade igentligen hänt? Ja de får du veta nån annan gång!!!    Men säg på en komentar om ni vill att ja ska fortsätta... ;) HAHA Vilken gullig historia hon gjort <33 Jaja Bye! //Maggan!

Av Maggan5 - 12 augusti 2011 18:32

Heejsaan!!!! :) lessen  Men idag skulle ja blogga från mammas iPad men.. Helt plötsligt bah Försvann allt.. O.o Men ja har tre veckans panda(or) ;) men ja kan nt ladda upp bilder för min data ee dum   Men iaf ja ska göra en saga (min lilla syrra gjorde den när hon spela panfu..) Den heter den Rosa Bollyn   Jättegullig ee den!! <3 Ok men här kommer mina veckans Pandor 8 inte på bild men ja säger dom så här..)


Trumvirvel...





PENNNY, BIANCA OCH PANDY GRATTIS TILL ER!!!    Penny och bianca ville vara de och pandy är min bff och hon har varit i turkiet o varit borta i 10000 år nästan    Memen Nu Kommer låten ja lovade er (två dar sen men sen kom ja på att ja skulle sitta i bilen hela dan så de blir idag...) <33 Fiin vaa  ?


See Yaah //maggan ;9

Av Maggan5 - 10 augusti 2011 13:37

  Ja ee jättelesssen för att jag inte har bloggat!  Men ja har inte haft tid..   DE E JA JÄTTELESSEN FÖR



Men iaf här kommer en video: Yeaah!!! LISA IT'S YPUR BIRHTADY!!!!!




Ok Nu ska ja lyssna på världens bästa låt... Ni får den imorron...  Ook Kort inlöägg.. men ändåå....!!


 see yaa later aligator!!!//Maggiiz!! Yaba daba doo Glöm inte dee!!

Av Maggan5 - 8 augusti 2011 21:44

Hejsaaan!!! Maggan Här Igen!! Förra inlägget va lite konstiigt..   Menmen... Jajja... Ja är oxo Medlem på Pandanda Och msp Men ja ee oftast inne på Panfu  Och på alla heter jag Maggan5!  


Men ja skulle precis prova att ladda upp en bild.. Men de går intee....  Alltså e ja jättelessen för ja hade lovat bianca att hon skulle få va me på en bild...   DE E DÅÅLIGT Så ja kanske slutar blogga drf... Men ja vet inte... hoppas att de händer ngt så att typ gud kommer o befriar mig... AMEN!  Yeaah!!! Jaja Heejj dåå!

  

Presentation

Hej! Jag, Tuva bloggar här med min bästa kompis Maya! Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken världsdel skulle du helst åks till?
 Europa
 Asien
 Nordamerika
 Sydamerika
 Afrika
 Vill inte resa nånstans
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards