panfumaggan

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Oh my gaash!!

Av Maggan5 - 18 oktober 2011 16:50

Ja... Haha! Jag vet inte vad som har hänt men varken jag eller Tuva har bloggar på den här bloggen på. 10000 år... :D ja, det läns så iallafall såg att ANZY hade länkat mig på hennes blogg och.. Ja, jag är veeeeeeeerrkliiiigen ledsen :( kan ni läsa min IRL blogg? :) den heter www.maskenfannrone.blogg.se ;)(masken är min syrra hah!) aja, jag är verkligen ledsen men jag har inte hunnit :/ BYEBYE!!!! Ps. Kolla världens bästa låt med Adele "fire" :) Jaja hejdå på riktigt nu! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggan5 - 25 december 2011 20:15

Omg Asså ni behöver nr komments för ja e aldrig inne på bloggplatsen osv.. Men såg iaf att det va en kommentar på min mail man bah aww!! Men Chill ni fortfarande Läser de här? :D men vi kan säg att de här e min gästblogg elr ngt sånt så att jaja, tap...

Av Maggan5 - 4 december 2011 11:01

Oljans allt raderades... Hade iaf skrivit ett långt inlägg men jag lovar att jag se börja iaf! Ninen håller på med att göra en hejdå bild till mig och vi ska träffas kl tolv... Ninen har också gjort min underbara HEADER :) ❤ och om någon sku...

Av Maggan5 - 26 november 2011 23:01

Heej igen!!! :P Haha! Ska börja blogga igen YEAH!! :) Tuva har slutat helt och hållet typ, hon har också slutat på Maggan5 och jag tar över den (igen!!!).      GAAHH!! Erkänn att den äger      LOL   Ida har jag sålt blommor, 50 kr st.......

Av Maggan5 - 26 november 2011 23:01

Heej igen!!! :P Haha! Ska börja blogga igen YEAH!! :) Tuva har slutat helt och hållet typ, hon har också slutat på Maggan5 och jag tar över den (igen!!!).      GAAHH!! Erkänn att den äger      LOL   Ida har jag sålt blommor, 50 kr st.......

Av Maggan5 - 27 september 2011 16:51

Hejssaan!! min kompis är här idag igen och vi har tråkiiiiigt! Hon sitter vid Paddan och jag vid datorn    Jag älsksr bara ''The Key Of Awesome!''. och här kommer min favorit:   THEW KEY OF AWESOOOOOOOOOOOOME!!!!! :D :>   Ciao! //The ...

Presentation

Hej! Jag, Tuva bloggar här med min bästa kompis Maya! Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken världsdel skulle du helst åks till?
 Europa
 Asien
 Nordamerika
 Sydamerika
 Afrika
 Vill inte resa nånstans
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards