panfumaggan

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

hejsan svejsan!

Av Maggan5 - 18 september 2011 08:14

Hej! Det är jag som är Maya, Tuvas (Maggan5) bästa kompis  Jag ska också få Tuvas andra gubbe, som heter Kuung_ på panfu :D hon e sååå snäll mot mig (Tuva alltså..)  


Jo, ni kanske vill veta lite om mig, OCH HÄR KOMMER DET! :D


Maya heter jag, och jag bor i stockholm city typ...   

Jag går i fyran spelar mycket fotboll o bandy. Jag har spelat panfu förut, men ja kommer inte ihår mitt namn... Hehe För att jag ska komma igång med bloggandet måste jag liksom ''lära känna'' panfu lite mer :PP Haha! ja vet inte vad ja ska skriva nu men nu vet ni iallafall lite om mig. Och en annann sak Maggan5 var från början min gubbe... det var därför det stod att maggan var född 01.



Jaja.. Hejdå! //Maya :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggan5 - 25 december 2011 20:15

Omg Asså ni behöver nr komments för ja e aldrig inne på bloggplatsen osv.. Men såg iaf att det va en kommentar på min mail man bah aww!! Men Chill ni fortfarande Läser de här? :D men vi kan säg att de här e min gästblogg elr ngt sånt så att jaja, tap...

Av Maggan5 - 4 december 2011 11:01

Oljans allt raderades... Hade iaf skrivit ett långt inlägg men jag lovar att jag se börja iaf! Ninen håller på med att göra en hejdå bild till mig och vi ska träffas kl tolv... Ninen har också gjort min underbara HEADER :) ❤ och om någon sku...

Av Maggan5 - 26 november 2011 23:01

Heej igen!!! :P Haha! Ska börja blogga igen YEAH!! :) Tuva har slutat helt och hållet typ, hon har också slutat på Maggan5 och jag tar över den (igen!!!).      GAAHH!! Erkänn att den äger      LOL   Ida har jag sålt blommor, 50 kr st.......

Av Maggan5 - 26 november 2011 23:01

Heej igen!!! :P Haha! Ska börja blogga igen YEAH!! :) Tuva har slutat helt och hållet typ, hon har också slutat på Maggan5 och jag tar över den (igen!!!).      GAAHH!! Erkänn att den äger      LOL   Ida har jag sålt blommor, 50 kr st.......

Av Maggan5 - 18 oktober 2011 16:50

Ja... Haha! Jag vet inte vad som har hänt men varken jag eller Tuva har bloggar på den här bloggen på. 10000 år... :D ja, det läns så iallafall såg att ANZY hade länkat mig på hennes blogg och.. Ja, jag är veeeeeeeerrkliiiigen ledsen :( kan ni läsa m...

Presentation

Hej! Jag, Tuva bloggar här med min bästa kompis Maya! Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken världsdel skulle du helst åks till?
 Europa
 Asien
 Nordamerika
 Sydamerika
 Afrika
 Vill inte resa nånstans
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards